Wednesday, February 3, 2010

Postare Aniversară!

Blogul meu mi-a spus să vă transmit acest comunicat oficial din partea lui:

Quote from Blog:
Salut tuturor! Mă numesc Blogu' lu' Pingu' ăla și azi, fix azi, 3.02.2010, împlinesc UN AN DE EXISTENȚĂ!

Deci, da, bă, dreaq s-ar fi gândit, am un blog pe care chiar postez porcării de UN AN!!! Dacă când l-am făcut, cu scopul de a vedea cât poți customiza un saitulețz, mi-ai fi spus că o să postez chestii dubioase și după un an de la înființare, aș fi zis că ai un creier cu entropie mică.

Însă, iote că acel lucru s-ar fi dovedit fals (well, cel puțin pentru unii). Într-un an de zile, iată ce a reușit să acopere acest simplu bloguleț:

  • A reușit să scrie 105 posturi (așa scrie el la informații, deși dacă calculez manual dă 98... Well, probabil am câteva postări nefinisate și nu le-am plantat, whatever)
  • V-a dat nenumărate chestiuni matematice și progamatorice (câteva acolo)
  • V-a ținut la curent cu acțiunile Vulturilor Pasivi din Mișcarea Eroziunii (așa e cunoscută epoca aia acum)
  • V-a dat un mic 'insight' înspre lumea Pinguinilor și a Viezurilor Ciufuliți
  • A făcut câte un review din an în paști

Din 15 Iulie, de când am făcut profil pe Google Analytics, avem:

  • 5,944 Visits
  • 9,428 Pageviews
  • 1,684 Visitors (Right, adică 1 user (eu, cine dreq citește porcăria asta?) cu 1684 IP-uri diferite).

Cel mai vizitat post a fost ăsta. (pagina lui dedicată, că doar majoritatea se citesc direct pe pagina principală)

De pe google -- Search sent 389 total visits via 170 keywords.

Keywordurile cele mai INTERESANTE de pe care s-a ajuns la blogu' ăsta pe Google sunt:

  • plozi in flacari ------ (te miri?)
  • agnostic definitie ------ (lol?)
  • eternal mourning daimonion
  • accident adrian bildea ------ (încă o dată, hodină-se-n pace)
  • blog ateu ------ ( rofl )
  • sopa christian plozi in flacari ------ (Cat de exact!)
  • strange dream ------ (come on...)
  • parere artmania 2009 ------ (Yep, mare review)
  • setlist my dying bride artmania 2009 ------ (da, tot pe acolo)
  • 26 minute melodia de la moonspell  ------ (rofl, acum văd, wtf + nu, nu au nici o melodie de 26 minute)
  • banc shostakovich ------ (cum dreq, niciodată nu am scris un banc cu shostakovich)
  • blog auzi ce tare ------ (da, aud de tare!!!)
  • blog matlab ------ (o, da, câtă informație pe blog, lol)
  • caini woof ------ (rofl again)
  • ce este un viezure ------ (well, sper că și-a găsit răspunsul acestei întrebări)
  • ce se poate face cu cap trtactor ------ (asta m-a depășit)
  • cum postez o lista cu muzica pe blog ------ ( :-s )
  • cum se numeste instrumentul recorder ------ (bună intrebare, nici eu nu știu)
  • deget vanat ------ (Lol?)
  • era o melodie in care tipa o fata ------ (da, rar se văd de-ălea)
  • karaoke crestine melodii degeaba ------ (no comment)
  • nathan 'flutebox' lee torrent ------ (ROFL, well, era un post de-al lu' Ade... dar torrent?)
  • ritualul de imperechere la vulturii plesuvi ------ (haha)
  • sa inceapa melodia in timp ce merge cealalta ------ (Da, se pot deschide multiple Winamp Instances... sau crossfade, but that sucks)
  • sad post blog ------ (I like turtles!!!)
  • scop in viata ------ (Da, și eu am căutat unul, dar totuși nu pe Google)
  • shaorma trupa ------ (DA!!!)
  • tg(sinx) ------ (hm, interesant)
  • tobe ieftine ------ (da, culmea că m-a găsit pe mine care căutam la rându' meu)
  • you tube sunete de cucuvea ------ (hm, cred că fac ca niște cucuvele pasive)
  • youtube cluj coaie ------ (poate coaie arzânde)

Ok, well, lista e mult mai lungă decât mă așteptam, și și așa am sărit peste unele cu "Când mai vine Cradle Of Filth în România" and stuff de genu... sau "tricou Moonspell". Sunt chiar fascinat de... în câte queryuri dubioase se poate ajunge pe un blog... d'apăi dacă postam în engleză?

Se pare că cam așa stă treaca cu browserele [p.s. scuzați bugul, dar nu am reușit să îl fac să scoată spațiul ăla de acolo!!!]:








LocBrowserAccesăriAdică
1.Firefox2,49541.96%
2.Opera2,17536.58%
3.Internet Explorer86214.50%
4.Chrome3085.18%
5.Safari871.46%

Uimitor! Pare-se că blogu' meu e genu' pe care nu intră oameni de-ăia care folosesc Internet Shitplorer. Din păcate, lumea încă nu folosește predominant browserul corect. Lasă, o să creșteți și voi mari și o să fiți mai înțelepți.

Cam atât mi s-a părut interesant de pe Google Analytics...

Amu' să văd și eu... Posturile cu cele mai multe commenturi:

  1. Ăsta ("useless") (ironic nu?) - 13
  2. Ăsta ("postare pascală") - 10
  3. Multe la egalitate cu 8, nu le mai scriu că mi-e lene.

Well, ajunge cu statistici. Să ne bucurăm și noi că hoarta de mămăruțe a fost oprită și că din acest motiv, încă mai trăim să putem abera pe bloguri, sau să citim ce porcării scriu unii oameni când se plictisesc.

Până atunci, să îi urăm La Mulți Ani, și să sărbătorim cu multă bere.

Cheers,

thine TRV-ly

Chr aka thedarkdream!

Și nu uitați:

Pinguinii isterici, viezurii ciufuliți, mămăruțele (moarte), vulturii pasivi, eu, Gheorghe (prietenul meu imaginar) și Grigore (prietenul lui Gheorghe imaginar) vă binecuvântează, și speră să vă vadă prin a noastră biserică (O puteți găsi în curând).

Cheers (again!)

You will be assimilated. [ voiam să am justificare să pun tag-ul "BORG" ]

6 comments:

  1. Partea cu cautatul scopului in viata...pe google mi s-a parut cea mai tare :)
    Ai facut o treaba (mare) buna.

    ReplyDelete
  2. Ahahahaha!!!!!!!!!
    Loved the keywords! :D

    ReplyDelete
  3. Da' totusi ... esti vedeta!! :D
    (ma refer la searchul ala 'exact' :D )

    ReplyDelete
  4. Multi aaaaaani, muuulti aaaani, muulti ani traiaasca laaaaa muuuulti aaaaani......s'alta data, s'alta data....alta data, vedem noi:))

    ReplyDelete
  5. Frumoasa zi aniversara...:D
    Blogul tau a facut un an in 3 feb si eu am facut 21 in aceiasi zi..hehe..ce coinicidenta:P

    ReplyDelete