Friday, February 12, 2010

Opera 10.50

Na, mi-am băgat și eu opera 10.50 beta, să văd de ce în stare.

Prima chestie pe care am obervat-o a fost că... arată ca Google Chrome. S-or cam inspirat de la ei in a pune tab-urile acolo, sus, unde ar trebui să fie numele aplicației.

A doua chestie pe care am observat-o a fost că... Dacă dau să bag o postare nouă pe blog, fereastra îmi apare greșit. Deci, beta e beta, mai au ceva bug-uri de rezolvat. Acum postez de pe Shitzilla Firefart, dați seama cum am ajuns.

Așteptăm variantă ne-beată, că se promite a fi un pas interesant în ale browserelor.

Păcat că are market share cam 2%. Hail Opera.

2 comments:

  1. ah, oare iti plac șacalii?

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Şacal

    ReplyDelete
  2. Șacalii pasivi sau șacalii polari, oare?

    Mie îmi plac sirenele polare. Oare există și sirene pasive?

    ReplyDelete