Tuesday, November 3, 2009

Bebeluși Morți!! - the song (ce erotic)

Deci, iaca iat-o veste bună, mai bună decât pita caldă a lu' mă-ta (dacă face).

Versurile acestei melodii sunt, evident, acestea:

AVORTAJ

Spanzurat de cordonul ombilical,
Sufocat erotic in placenta

avortat din eterna - arbaletă
imbaiat - satanic - in Q - vetă

bebelusi morti,
bebelusi morti,
bebelusi morti,
blea blea[H]

bebelusi morti,
bebelusi morti,
bebelusi morti!

catapultat cu forta - intr-un perete
prelingandu-se cu sete - ÎN POALA MĂTII!!!

scormonindu-se-n cornee - c-o linguritza
penetrat anal de furculiță

avortaaaaj
avortaaaaaj
avortaaaaaaaaaaj
avortaj
2, 3, pisi!

x2
bebelusi morti,
bebelusi morti,
bebelusi morti,
bebelusi morti,
bebelusi morti,
bebelusi morti,
bebelusi morti in avortaj!

...Ce erotic!!!

Enjoy in câteva zile.

8 comments:

  1. dude, n-am mai ras asa de bine de nu mai tin minte!!
    si, for the record, pita pe care o face mama e foarte buna, tenc iu!

    eu vreau sa fiu beching vocal, ma primesti? :D

    ReplyDelete
  2. vai, dar am facut asta de atatea ori .... :D

    ReplyDelete
  3. 'avortaj' rimeaza cu 'chiuretaj' :D

    ReplyDelete
  4. Anonim spunea...

    fra esti penal

    la comentariul asta am ras mai tare decat la versuri :)))).... nu e cea mai buna lucrare a ta.. da poate iasa ok

    ReplyDelete
  5. pt ala anonim: Mie mi se pare mai penal sa dai comentarii anonime care sa critice. Eu de exemplu as zice in fata cine sunt la un comentariu de genul. :P

    ReplyDelete
  6. Trebuia sa bagi si un banc cu bebelusi morti in melodie... inca nu e tarziu :P

    ReplyDelete