Saturday, October 31, 2009

Karaoke

No, bre, mă gândeam să scriu ceva despre karaoke-urile la care am fost în ultimu' timp. Practic, în Sibiu am fost în vreo 3 locuri cu karaoke (să și stau, că ăla în Jurnal cafe nu se pune, era prea penal).  Ăstea or fost RnB, Cotton (ăla vechi) și Frigălz. Pardon, Free Eagles.

În RnB m-am obișnuit, că l-am frecventat x-trem de mult. În Cotton am mers cât timp a fost deschis, atmosferă mult mai destinsă decât în RnB, muzică mai bună, deși tipu` care ținea karaokele era un pic mai comercial -- s-a ajustat rapid cu stilul.

Dar bă! Atât de fain o fost la karaoke în frigălz. Deși sincer, lista aia tipărită e cam jalnică, au melodii mai ok dacă cauți direct pe calculator. Dar cel mai fain e că e cea mai destinsă atmosferă. Acolo chiar mergi să cânți să te distrezi, și nu te aștepți ca în RnB la remarci de genu 'Nu mai cânta de-ălea așa grele'. Bine, evident, e un bar de metale, da' noh. Pentru mine, a fost cel mai fun karaoke la care am participat.

Aștept vinerea viitoare, să îi încânt pe ăștia de acolo cu PLOZI ÎN FLĂCĂRI!!!! Și acolo nu o să urle ăștia la mine că cânt My Dying Bride.

Sunt x-trem de bine dispus dimineața asta, ceea ce rar se întâmplă într-o dimineață.

p.s. asta e ultima postare pe Octombrie.

p.s.s. Linia dinainte a fost prima linie scrisă în această postare.

p.s.s.s. Mi-e foame.

p.s.s.s.s. Știu că e corect p.p.p.p.s nu p.s.s.s.s dar p.s.s.s.s.s e mai funny.

No comments:

Post a Comment