Thursday, October 8, 2009

Parere personala

Star Trek: Voyager este cea mai buna serie din Star Trek. De fapt, este la egalitate cu Star Trek: The Next Generation... ca poveste and ideas, dar cu grafica mai buna. Hail!

Exact cum viezurii au un grad mai mare decat Pinguinii. Niciodata aceste pasari nezburatoare nu vor putea birui eterna conducere a rozatoarelor CIUFULITE!!!

etc.

p.s. pariu ca macar 30% din voi ati incercat sa dati clic pe 'ciufulite'. Cei care au citit acest paragraf inainte de a da clic nu se pun. Fiti sinceri.

p.s.s. as cere commenturi, dar stiu ca veti spune ca sunt un om disperat dupa comments. Ceea ce sunt, mwhahaha!!!! (LOL 4 U, LOL 4 ME - adica, wtf? Sa fim seriosi!)

p.s.s.s. Cititi urmatorul post, MERITA! Ca doar de-aia l-am scris. Prima data in cateva luni cand am avut o idee buna!

6 comments:

  1. As putea paria ca 90% din persoanele care imi seamana au incercat sa dea clic. Eu unul...am facut-o!

    ReplyDelete
  2. Mai, de la o vreme, asta e singurul blog pe care il citesc frecvent. Keep it up.

    ReplyDelete
  3. bagamias pixu in ciufulitzi!! u tricked me ye again

    ReplyDelete
  4. ce? Post scriptum scriptum :)) do you not see the logic? =))

    ReplyDelete
  5. 99% o dat click wtf...

    ReplyDelete