Sunday, January 31, 2010

Vacanță

Se prezice o vacanță ca toate celelalte: boring.

8 comments:

  1. Suma de la k=1 pana la k=36 din kFebruary 1, 2010 at 12:23 PM

    Sex.

    ReplyDelete
  2. Ia ui ce oferte primesti...si tu spui ca-i boring?

    ReplyDelete
  3. Acelea nu sunt oferte, sunt percepții și calcule ce duc la micșorarea entropiei. Citește Gabriel García Márquez și poate ai să înțelegi.

    ReplyDelete
  4. Am citit vreo 3 carti in scurta mea viata de licean... dar pentru asta mie tot imi par a fi fie invitatii, fie afirmatii bazate pe "ceva"

    ReplyDelete
  5. Te înșeli, sunt afirmații bazate pe altceva.

    Cum îndrăznești să fii între materie și percepție?

    ReplyDelete
  6. Eu sunt materia, si perceptia s-a format si ea 'undeva'...sau poate altundeva... oriocum, ideea e ca exista si ea comcomintent cu mine, deci nu ma alfu intre ceva si altceva (desi, poate intre pamant si cer...)
    Si totusi, desi ma insel, am avut dreptate si inca am ...
    Deh, macar unii dintre noi sa aibe o vacanta 'frumoasa'

    ReplyDelete
  7. Suma de la k=1 pana la k=36 din kFebruary 3, 2010 at 6:08 PM

    Zero point sex. Despre asta era vorba de fapt.

    Ah, si lol @ "comcomitent".

    ReplyDelete