Saturday, January 2, 2010

A most strange dream

Iaca, sunt recent trezit, și m-am plantat rapid la calculator, să vă relatez ultimul vis pe care l-am avut, până nu-l uit. Este unul extrem de dubios, de-aia mi se pare atât de interesant să vă povestesc și vouă. (Oricum nu îmi amintesc tot, dar cât mai reușesc)

Se face că mă uitam pe Google Maps la harta Sibiului, și când mă uitam la strada Velceanu, ieșirea dinspre Ștrandului nu era trecută.

Apoi, într-o zi care a urmat acestui eveniment, mă duceam la bunul meu prieten, Scârbă. Și când eram prin zona străzii Ștrandului, (weird: de obicei nu merg pe acolo, că ocolesc), văd că în dreapta mea este foarte multă apă. Merg un pic, cumva observ că podul dintre strada Ștrandului și Velceanu a fost dărâmat (DA!). Totul a fost pregătit să se construiască portul.

M-am uitat în spate, vedeam cum feribotul pleca de la capătul străzii Velceanu, înspre inima cartierului Ștrand.

Cu toate acestea, puteam merge pe iarbă, urcând dealul, de pe care se vedea casa de lângă casa destinație. M-am bucurat, că măcar am găsit-o - doar nu știam că nu mai există podul, drumul meu vechi!

Ei, și când mă apropiu de casa lui, mă trezesc că zona era plină de câini. Majoritatea mă ignorau, treceam printre ei ca și când nu m-ar fi văzut (Half-Life: /notarget). Însă, una dintre javre vine spre mine. Mă întorc, mă răstesc (știu că doar câinii sunt lași și fug repede dacă te iei de ei). Dar acesta nu a cedat. Se apropie de mine, și când văd că este foarte aproape, dau "SAVE AND EXIT".

Ei, dar eu știam că sunt câini mulți prin zonă, deoarece îmi aminteam clar cum Scârbă mi-a povestit că a fost atacat și el o dată de câini și că nu a putut scăpa doar dând save and exit; și că a doua dată a reușit să își croiască drum printre ei cu spada.

Apoi discutam că data viitoare trebuie să merg la el prin cealaltă parte, nu dinspre Ștrandului. Dar știam că pe acolo vara e plin de câini, și mă gândeam că vara voi avea nevoie întotdeauna să îmi iau sabia pentru a avea o călătorie cu succes.


Interesant, nu? Acum, să fac niște side comments:

  • Cei din Sibiu știți bine că nu există nici măcar un râu în zona Velceanu, d-apăi un pod
  • Save and Exit se dă în Diablo II când ieși, și de obicei ești forțat pe dificultăți mari să ieși să nu mori
  • pe Google Maps mă uitam doar la străzi, nu la vederea din Satelit
  • E ciudat că deși trebea un feribot să ajungi până pe acea stradă, totuși, eu am reușit să merg pe jos
  • De obicei merg la el din partea cealaltă a străzii Velceanu, nu dinspre Ștrandului
  • Vara nu sunt câini pe acea stradă. (Și sper să nu cobesc)

Interesant, nu?

2 comments:

  1. Nu pe dracu! In strand sunt caini tot timpul, chiar si cand ploua.

    ReplyDelete
  2. Te joci prea mult pe calculator:))

    Iza

    ReplyDelete