Friday, March 26, 2010

Internets

Nă seara!!! Sunt pe la cursuri și mă plictisesc, așa că o să scriu despre ce voiam să scriu acu' ceva timp, când nu puteam.

Citeam pe vremuri un articol unde se spunea că utilizatorii internetului își dezvoltă o capacitate de analiză - de a selecta informația utilă din grămada de chestii ce i se dau. Că, de exemplu, când un om intră pe o pagină web, trebuie să găsească bucata aia de text care spune ce caută, și încearcă să ignore reclamele și alte spamuiri cu care este bomardat.

Dar, mă întrebam... Oare această capacitate până la ce nivel ajunge? Eu sunt curios dacă ajută la învățat - de exemplu în cazul facultății. Eu, de exemplu, sunt atent la o mică parte din cursuri, dar îndeajuns încât să pricep cam ce îmi trebuie pentru a înțelege. (Da, e valabil doar la cursurile care mă interesează - în altele scriu posturi pe blog, joc Supaplex, Starcraft, Quake III, Heroes III, râd de oameni pe messenger, fac zgomote ciudate, proiectez arme biologice, omor melci, planific noaptea sângeroasă anti-manele, etc.)

Nu știu, trebuie studiat acest lucru. Până atunci, ne vedem pe internet.

No comments:

Post a Comment