Friday, April 2, 2010

Filme bune?

Acum, cum stăteam și cugetam la nemurirea sufletului, mă întrebam: De ce unele episoade din anumite seriale chiar mi-or plăcut, pe când altele nu? Este valabil și cu filme artistice...

Mă gândeam la câteva episoade din Star Trek sau Stargate (le dau exemple pentru singurul motiv că ăstea le-am văzut)... De ce or fost atât de bune?

Dacă chiar mă întreb acest lucru... ajung să mă uit cel puțin o dată la acele episoade (cele care chiar mi s-or părut extrem de bune). Și ce observ?...

Am văzut o dată acel episod. Și cu toate ăstea, când vizionez... încă simt că personajele acelea care știu bine că într-un final or să piardă bătălia... simt că poate există o șansă ca ei să câștige!!! Știu bine cum se termină episodul, dar subconștientul meu așteaptă să se întâmple opusul - ceea ce ar vrea (spera) el să se întâmple.

Nu vă marcheză aceste filme/episoade?...

1 comment:

  1. De ce unele postari din blogu tau chiar mi-or placut, pe cand altele nu?:P Si cu toate astea, cand vizionez un episod foarte bun si unul foarte prost din Futurama imi vine-n minte aceasta postare foarte dubioasa, de fapt:P Ui ca m-a marcat!

    ReplyDelete