Tuesday, March 16, 2010

Let There Be Summer!

Ia te uită, până și azi când am ieșit de la facultate a trebuit să mă lupt cu decadenții fulgi de zăpadă. Toți sunt "unworthy", doar sunt entități care cad din cer... și ajung să fie călcate în picioare de noi. De tot felul de oameni - de la cocălari la genii.

M-am săturat. Vreau să îi spun să plece o data. Piei, iarnă! Du-te în Guatemala, și stai acolo ceva vreme!! (Da, nu prea cred că o să vrea să meargă în Guatemala, dar ce conteaza? În cel mai rău caz trimite NULL Pointer Exception.)

Vreau să nu mai trebuiască să iau atâtea haine groase pe mine. Să nu mă mai enervez că iar ajung ud. Să nu mai fie nevoie de bocancii ăia care trebuie să iasă oricum la pensie. Să umble fetele cu mai puține straturi de vestimentație pe ele, că așa e totul mai neinteresant. Să pot să mă întorc acasă la 2-3 noaptea în tricou și să nu îmi fie frig. Să nu se mai facă mucegai pe pereti și să găsim o soluție de a-l preveni. Să fie mai ușoare răcelile. Să mergem la mare! OST Fest! Rammstein!

Da, timpul acesta e greșit. Măcar să mai scăpăm din acestă nefastă umezeală care ne acoperă străzile. Go, Satanize thyself.

Până vremea se corectează, vă urez un vesel "La Mulți Ani" cu ocazia zilei de 16 Martie. Așa simt eu că ar trebui să procedez.

3 comments:

  1. Eu vreau sa vina vara sa merg pe munte, sa ajung la ArtMania (ar trebui), sa port tricou...si etc. Dar lasa ca vine ea...incet, dar sigur.

    ReplyDelete
  2. Stii ca orice loc care are zone.. umede si intunecoase, neventilate si care intra in contact cu respiratia(kinky, I know), daca nu-l freci corect poti sa faci ciuperci…

    ReplyDelete
  3. tot cu igrasia...eu zic sa intorci blocul ca sa fie orientat bine dupa soare…
    dup-aia sparge geamul sa se ventileze mai bine, scoate toata mobila ca sa n-ai ce praf sterge zilnic, rupe florile sa nu se mai faca vapori si eventual NU MAI RESPIRA :p
    a, sau baga-ti electrozi in perete!really! and check mail.

    ReplyDelete