Thursday, March 18, 2010

Premieră.

Iaca am ajuns să fac și eu asta. Este prima data când scriu ceva pe aici de la facultate. Dar, sincer să fiu, nu mai am de ales. Simt nevoia să mă plâng de ceva. Și acum, în acest curs, este momentul perfect.

Să spun pe scurt... Nu doar că cursurile ăstea progresează așa lent, și ni se spune la o materie aceeași chestie de un număr ridicat de ori. Dar pe lângă asta, semestru' ăsta avem încă o chestie interesantă: Două cursuri la care facem aproximativ aceeași chestie. De ce? WHY? M-am săturat, like, what the hell. Încă un pic și încep să urlu.

Așa, m-am întors de la pauza în care chinuiam o persoană chinuibilă. Acum sper că am mai multă inspirație, și nu doar această stare iritată. Dar, dacă mă cujet, am cam scris deja tot.

Am un singur lucru de spus: GET ON WITH IT!!!!

No comments:

Post a Comment