Thursday, June 2, 2011

Prezentări...

Măi, eu admir când cineva încearcă să facă o prezentare cu care să mai educe lumea. Este vorba de un eveniment pe care l-am to` văst pe feisbuc, la care n-o să îi fac reclamă pt. că, simply, nu mă interesează. Dar ce vreau să punctez acum, este un 'entry' în program, care are ca titlu... well... citez!!!

[10:45- 11:15]
"How to use cloud computing to rock your business, get rich and improve your sex life!"

...well. gândind normal, orice se poate îmbunătăți. Dar, să faci o prezentare de calculatoristică care să aibă ca scop 'improve your sex life'... îmi spune că are ca țintă niște oameni care, well... simt nevoia de a-și 'improve their sex life' o grămadă.

Ce să mai zic. Sometimes (.... ... ... nu e de 'timp' vorba)... the sex life needs to be improved. Toți am avut momente în viață în care acest factor s-a multiplicat cu infinit. Mie titlul acestei prezentări îmi spune că este direcționată către acești oameni. -- perfect marketing, sincer să spun.

That might work on 4chan.

Acum, sincer să zic - pt. cei ce organizează / prezintă evenimentele acestea, tot respectul pt. că fac ceva. Dar, pentru a da un exemplu bun, care simt că se potrivește, am să scriu despre o discuție din facultate:

Persoana 2.71828:  " [...] tipe [...]"
Persoana 3.14159: "TIPE???"
... (moment de pauză)... (moment de pauză)  ...
Persoana 2.71828: "DISPERAT????"

--- numerele date în postul de mai sus sunt complet aleatoare. Orice similaritate cu realitatea este pur coincidentală.

[da, stiu PI cu mai multe zecimale decat am scris. e nu.]

Well.  Have fun improving your sex life @ "  How to use cloud computing to rock your business". Cloud computing in sex life???... ... yeah. there already is a word for it.

Have fun!

Best tag: WTF.

2 comments: