Thursday, May 26, 2011

Ultimul examen din cadrul facultății...

Și uite că astăzi am susținut ultimul examen din facultate (bine, cu excepția licenței - care este o altă mâncare de... pește). Și dacă tot este ultimul, măcar să fie ceva deosebit, să nu îl dau uitării așa ușor.

Ceea ce este foarte probabil. Pentru că azi, cum dormeam așa de vreo câteva ore (păi ora de culcare e 4, nu?)... la 8 îmi sună telefonul. Și colegu' în cauză spune (nu mai știu ce o zis că dormeam, dar reformulăm):
"Bă, ești în sală?"
Eu: "Ce sală?"
El: "Păi la examen."
Eu: "AZI??? FUCK, AM UITAT!!!"
El: "Și eu care voiam să mai tragi un pic de timp că întârziu..."

Atunci mă duc și eu să o anunț p-a mea mamă că acu 10 minute mi-a început un examen. Și aflu că azi, totuși, e joi. Și mă calmez brusc, că doar examenul e vineri. Vineri, 26. Și îl sun înapoi pe coleg să zic că merge degeaba, când îmi dau seama: Shit. 26 e joi, nu vineri. Chiar am examen :)

Și am ajuns eu la examen pe la și jumătate, făr să mă pregătesc (noroc că am ceva cunoștințe în domeniu, și am ce scrie). Oricum, probabil a fost mama mai crizată decât mine.

Numa' bine că mai este și ultimul examen din cadrul acestor 4 ani de facultate. Măcar nu o să uit această dimineață.

P.S. Acesta este al 2lea examen semestrul ăsta în care ajung după foarte puține ore de somn. Cred că încep să mă obișnuiesc să dau randament și în condiții de somn.

4 comments: