Sunday, August 2, 2009

pre-Seaside 2009

[ expunere de cugetari precedand plecarea la mare ]

Am plecat la mare. Ma voi intoarce in vreo 10 zile, nu stiu data exacta. Asta o sa vad in functie de cat de bine ma distrez pe acolo. Suntem putini oameni, dar asta este; noi incercam sa ne simtim bine si asa!

Pacat de un lucru. Si anul asta am patit ca si alte dati, cand multi indivizi au spus ca vin, si pana la urma am ramas 6 persoane, dintre care la una a fost nevoie de multa munca de convingere sa vina. Lumea ori nu are bani, ori nu e in Sibiu, ori nu are chef... asta este... I am a bit disappointed but, I know I'll manage. [well, I hope] -----

Deci... nu se poate compara cu gramada de nebuni cu care am mers anul trecut. Las' ca la anu' o sa fie mai bine :) [de fapt, de unde stiu? Poate si anu' asta o sa fie foarte bine!]

Si... sper sa nu raman prea lefter.

Have fun, Sibiu. Unele localuri, fara noi, vor fi mult mai linistite.


No comments:

Post a Comment