Wednesday, August 26, 2009

Continuare critica umana

Ok, E timpul sa scriu si eu postul acesta pe care l-am gandit in data de 2 august, dar mi-a fost lene sa scriu despre el. Voiam sa ma iau de o replica inutila pe care multi oameni o folosesc, si anume:

"N-am vrut!"

Ideea mi-a venit cand mergeam spre mare, si cand dau sa ies din masina, inchide cineva o usa. Usa se misca incet, incet, imi mangaie un deget de la mana stanga, si dupa pi/3 grade de rotatie, usa face poc, se opreste, si eu urlu. De manie, ca mi-a prins degetul in usa.

Replica persoanei respective? Ia ghici: "N-am vrut!"

Stiu, e instinctiv deja; multi oameni au aceasta replica in sange. Ce ma uimeste pe mine este stupiditatea replicii, mai exact inutilitatea ei. Daca el mi-a prins degetul in usa, din neatentie, este EVIDENT ca nu a vrut; asta stiam si eu dinainte. Nu asta imi era mie problema; nu eram nervos ca ar fi vrut; ci pentru ca s-a intamplat.

Crede ca daca spune ca n-a vrut, chiar ma incalzeste cu ceva? Nu e nimic nou. Si in plus, pana la urma, daca am un deget un pic vanat, zilele urmatoare ma enerveaza degetul si daca vrea si daca nu vrea. (Bine, daca chiar a vrut e mai nasol. Dar nu e cazul in acest post curent).

Oricum, ideea ramane aceeasi: Replica e un pic stupida. It will be assimilated.

[Stiu ca voiam sa mai continui ceva la acest post, dar 1) nu imi amintesc si 2) stiu ca am uitat ideea pentru ca era un pic nepotrivita].

Voi reveni alta data cu alta critica :)

3 comments:

  1. Bah si si dacati zicea cineva imi pare rau ... tot asa ziceai ca e inutila replica..?? e un fel de imi pare rau si sincer daca toata lumea nar mai zice nimic in situatii de genu asta am fii toti niste roboti ideea e ca e o chestie de bun simt la fel cum ii spui cuiva imi pare rau. Daca nu ti s-ar spune asta sunt sigur ca ai comenta cat de insensibili sunt oamenii adica imagineazati ca cineva iti prinde mana calumea in usa dupa care nu zice nimic... stiu ca o sa nu fii de acord da na :P io ma bucur ca lumea e obisnuita sa spuna CEVA macar

    ReplyDelete
  2. De-acord... e cam stupida replica. Dar nu mi se pare neaparat inutila. Poate nu o spune pentru a constata un fapt ci pentru a stabili o legatura emotionala. Some people dig that.

    ReplyDelete