Thursday, August 13, 2009

post-seaside

Uite, m-am intors de la mare. A fost soare, vreme frumoasa, a plouat doar un pic. Ne-am innegrit, am facut poze, am tzopait, am ramas socati sa auzim Pursuit of Vikings in White Horse, am jucat Ping-Pong, am mers in vama, am avut un numar mare de omizi in cort, am cheltuit o gramada de bani, pisicile gazdei mi-au zgariat cortul, a curs berea foarte rapid, am cunoscut ceva oameni noi, am asistat la niste rasarituri (doar 2, din pacate, poate mai multe la anu`). Am racit ca naiba... hm. Cam atat de spus pe moment.

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Marș cu spamul tău raton cavernos ce ești!

    ReplyDelete
  3. Vikings! :D Deci vikingii este baza!!

    ReplyDelete
  4. Vremea de acolo si lumea cu care ai plecat sunt cele mai importante:d

    ReplyDelete