Wednesday, April 1, 2009

1 Aprilie

Azi este 1 aprilie. Miercuri. 2009. vreo 12 jumate. Satan a spus ca maine le da drumul tuturor zombiilor.

Ieri am aflat ca Marinica are fatza mai rotunda ca Jesus.
Tot ieri am aflat ca Marinica are fatza prea neteda pentru a fi un Klingon. [neverosimil de neteda!]

Vulturii pasivi au disparut. Au fost prinsi intr-un vortex imens, creat de insusi Marduk pentru a elibera plopul de Fortele Malefice. Ceea ce inseamna ca mi-am cumoparat Flamethrower-ul degeaba, ba chiar am si mancat un pic de friptura de pasiv (daca prajesti vulturul pasiv, dispare partea de vultur). Dar in loc de un vultur pasiv pe care l-am incinerat, doi au aparut... Apoi i-am incinerat si pe aceia, au aparut 4... Imi parea atat de rau ca magistrala functioneaza pe prea multi biti. Si ca overflowul e tratat foarte bine. Vulturii puteai fi adresati si in mod serial, deci nu erau limitati la numarul de biti oricum.

Astazi e 1 aprilie. Vezi ca e un zombie la usa, care te cauta. muhaha.

2 comments:

  1. Bah, ba e prea rotunda, ba e prea neteda, plm, bine k aveti voi fete lungi si zbârcite!

    ReplyDelete
  2. Scâr, tu stii ca noi te iubim si asa >:D<

    ReplyDelete