Friday, February 27, 2009

Lacuna Coil

Azi am inceput sa reascult Lacuna Coil, gratie melodiei noi pe care o au pe myspace. Si probabil si din cauza la To Myself I Turned, care imi pare foarte interesanta de invatat pe pian. Cred ca au trecut cativa ani de cand am dat clic ultima data pe aceasta trupa in winamp, what does this mean? What can we add to the confusion?

This is the song, it's a really nice one:

Stiu bine ca diverse genuri muzicale mi se potrivesc in functie de starea de spirit. Dar nu imi dau seama, in ce stare as putea fi sa ascult Lacuna Coil? Parca nu ma duce nicaieri, parca nu vad nimic, parca ma cufund in acea stare in care spun ca: "...".

Nu. Nu ma intrebati de ce am aliniat textul la dreapta. E mai TRV, mai KVLT si pinguinii vor fi multumiti. 

1 comment:

  1. incepe sa-mi placa tot mai mult melodia asta

    ReplyDelete