Thursday, March 5, 2009

Ploua...

Vulturii plesuvi pasivi horcaie interminabil in plopul din fata geamului meu. Nici o metoda de alungare nu a functinoat, desi am incercat nenumarate cursuri de actiune. Zgomotul lor insuportabil mi se prelinge pe timpanele mele obosite, si sansele de a triumfa peste aceste marete vietuitoare se diminueaza, pana ating infinita limita de "0".

Am incercat, chiar am incercat. Nu au avut nici o reactie cand am inceput sa trag dupa ei cu RAILGUN-ul. Nici black metal-ul care urla din a mea camera nu i-a miscat catusi de putin.

Mama a aruncat dupa ei cu ouã, rosii, castraveti. Am chemat pana si Maestrul Pinguin sa ma lumineze, deoarece el a mai avut probleme cu vulturii dar nici el nu a reusit sa le dea de cap.

 Ar trebui sa incerc sa ii fortez sa asculte Britney Spears, aia sigur i-ar alunga. Ar fi o idee foarte buna, dar radiatiile emanate de acea muzica mi-ar umple camera de unde nedorite, care ar putea dauna instrumentelor mele de comunicare cu viezurele Eftimie.

Totusi, ploua.

Astept idei, trebuie sa scap de acesti vulturi pasivi.

4 comments:

  1. cianură

    vezi că britney se recomandă doar dacă vrei să scapi de voodoo, n-am auzit până acum de nimeni care să încerce să alunge vulturii pleşuvi.

    ouăle, roşiile şi castraveţii sunt produse scumpe pe timp de criză, nu le mai risipi aiurea.
    DAR, cică am auzit că o călătorie până la infinitul mic te-ar putea ajuta.

    ReplyDelete
  2. esti sigur ca ai tratat toate cazurile?
    daca,defapt,vulturii vor sa scape de tine? si nu reusesc nici cum?
    Railgun? asta era pe vremea cand eram eu la gradinita... incearca ceva mai....dinamic...nu stiu, un BFG.
    oricum, singurul lucru care te poase salva de asta, este extra ultra super mira maxi mega terra giga ... despre ce vrobeam?
    Ai putea incerca si diazepam..who knows...

    ReplyDelete
  3. Un banc gasit pe un forum, cred ca se potriveste situatiei tale :

    La secția de politie se prezintă un cetățean cu un pinguin găsit pe strada, pe care îl preda unui agent. Neștiind care este procedura în astfel de situații agentul merge la șeful său și spune:
    -Să trăiți. A fost găsit pe strada un pinguin. Ce sa fac cu el?
    Șeful răspunde:
    -Cum ce sa faci? îl duci la gradina zoologică.
    -Am înțeles. Să trăiți și agentul pleacă.
    A doua zi șeful își zărește prin secție subordonatul împreună cu pinguinul. Se îndreaptă spre el și spune:
    -Da bine mă. Ti-am ordonat de ieri sa duci pinguinul la gradina zoologica. Ce ai făcut?
    Agentul răspunde fericit:
    -Am fost șefu.
    Șefu nedumerit:
    -Si?
    La care agentul răspunde:
    -Astăzi îl duc la cinema.

    Incearca sa le pui un film, poate pleaca atunci.

    ReplyDelete
  4. Joaca Dota, joaca Quake pana ajungi sa ai 2 cepe in loc de ochi, trage o laba, spovedeste-te, mananca, da-te cu capu' de pereti, fute pinguini, freaca-ti mainile una de alta, respira, clipeste...in concluzie:

    FA CEVA!

    ReplyDelete