Friday, February 13, 2009

Pienele miele!

Neata. e 4:17 cand incep sa scriu. O sa ia ceva timp, ca tre' sa imi fac de mancare.

Am fost azi la bunu' mio preten, JOEY. Si discutam de bloage. Nu m-a convins nimic, desi, sincer, niciodata nu inteleg de ce ai scrie pe blog despre smecherasi si despre conspiratia mondiala. (da, amandoua). Oricum, who cares. stim clar ca blogs are useless. sunt bune numa pentru persoane ca mine care ajung la 4 dimineata acasa si nu au ce face. :) (bine, mai e si al lu kolcs care desfiinteaza religia - bravo lui, as fi facut asta dar au facut-o multi altii inaintea mea, so GO ON! religion is such an illusion.)

Ok. ma duc sa imi fac vreo 3 sandwichuri cu PARIZER (da, carne!!! nu ca vegetarienii ãia!). (p.s. am alfat ca alt+227 = π ( numar important! )).

--> wow, 4 minute pt sandwichuri,

ah well. poate mai scriu in cateva minute, cand mai piere alcoolu' si este inlocuit de idei. Have spor!!! 

No comments:

Post a Comment