Friday, October 8, 2010

Darkness...!

Iarăși mă întorceam spre casă de la o bere în Art. Și din poveste în poveste, am ajuns pe strada Mihai Viteazul. Uimit sunt când văd că... well. Strada era complet întunecată.

Mă gândesc... well... cum ziceam acu câteva posturi, poate iarăși nu este lumină în o mică parte a Sibiului. Și așa merg încet spre casă.
Data trecută când m-am întors pe întuneric acasă am observat că măcar pe strada mea (Hipodromului)... well, era măcar o jumate luminată (de la centru până la blocu meu -- restu... cover of darkness). Dar... acum nu. Acum era complet întunecată strada mea.

Și mă gândesc.... măcar Milea e luminată. Tot timpul a fost; doar e o stradă importantă (probabil cea mai importantă dpdv al traficului). Iarăși, pe dracu'. De la blocu meu se vede bine strada... și era totul în întuneric.
Mă uit ușor spre zona centrală (că doar o văd, iarăși, bine). Totul era întunecat.

Cred că încet încet, o să ajungem ca pe vremea comunismului, când îmi povestea tata că nu exista lumină pe străzi... de ce să fie? Lumea trebuie să doarmă la ora aia...

Dap. Lumea se duce pe râpă. Toți vom fi cuprinși de un așternut întunecat... al întunericului (cum să fii mai cliche-ic într-o singură frază? mai trebuia ceva cu emo).

Întrebarea mea... este... de ce? De unde a început acest întuneric în orașul culturii?
Aștept păreri / răspunsuri @ comments.

4 comments:

  1. ce te miri. cica tot bucurestiu n-are apa calda. vreau sa ma fierb:( facem economie ca in epoca de aur.

    ReplyDelete
  2. fac oamenii economie ca e criza, ce vrei si tu, lux? pt asta trebuie sa te muti intr-un cartier rezidential, eventual

    ReplyDelete
  3. Eu nu am vrut sa-l cred pe Raul cand a zis, vazand giratoriul de la mine complet intunecat, ca e pentru economie, era chiar sa sar la cearta ca asa ceva nu exista, sigur e defectiune or smth. Dupa care mi-a explicat ca a vorbit cu un primar care a zis ca vin incontinuu cereri de la minister sa scada de peste tot costurile, asa ca apeleaza la "iluminatul alternativ". deci, azi violuri si talharii pe mihai viteazu, maine pe alba iuliei, cine stie? in curand poate si in centru...

    ReplyDelete
  4. Intuneric in orasul culturi?
    Dupa chestia asta iti dai seama si singur ca de fapt il supra-evaluezi la rangul de "orasul culturii", si prin "intuneric" ai putea la fel de simplu sa spui "prostie"

    ReplyDelete