Tuesday, September 21, 2010

Întuneric...

Neața! Iote, să vă povestesc ultima mea întâmplare!!

Uite, acum mergeam încet spre casă!!! Așa pe la vo' 3 noaptea. Și ce observ io???... O mare parte din străzi nu erau luminate. De fapt, din ce observam... exact străzile pe care merg eu spre casă (din acel loc în care eram plasat în momentul despre care se vorbește).

Și merg eu pe una din aceste străzi misterioase... și brusc! Se aud in fața mea o droaie (hoardă... pt cei care au jocat heroes probabil era "Throng") de câini.

Ce să fac???... when darkness prevails... mă gândeam că o iau pe următoarea stradă paralelă (doar era aceeași distanță)... dar... din fericire... (ne)... și acea stradă era împânzită de animalele ăstea pe care o grămadă de cunoștiințe de-ale mele le iubesc. Așa că am ales următoarea... și tot așa...

Sibiul stătea fără curent, când eu voiam să merg acasă să ajung cât mai repede... că doar ziua următoare mă trezeam repede să îmi fac buletin. Și iaca, așa am ocolit eu vreo juma' de oră, din motive de RENEL (sau CONEL [sau ELECTRICA {sau the Protoss army of electricity keepers, pt viitor}]) să ajung acasă cât mai rapid.

Thank you, dear dog lovers. I appreciate you so much. Să vă văd pe voi mergând prin acea droaie de javre în acea noapte.

7 comments:

  1. Vezi ca ai gresit paranteleze

    ReplyDelete
  2. Trebea să grohăi lorem ipsum la ei

    ReplyDelete
  3. @andrei:lorem ipsum e pentru cockerii tigani. pentru caini cica se grohaie aia cu "rapida vulpe maro sare peste lenesul caine"

    ReplyDelete
  4. erata: Agera vulpe maronie sare peste câinele cel leneş

    ReplyDelete
  5. @misempirica: Well. erata ta nu zice nimic nou; doar altfel.

    ReplyDelete
  6. "copilasi flambati" si "pinguini cu freza ravasita" ti se pare ca suna corect? nu zice nimic nou, doar altfel...=rand()

    ReplyDelete