Sunday, June 7, 2009

Zi noua

Uite! E 7 iunie! maine ar trebui sa fie o zi speciala.

De fapt, am observat ca pentru multa lume, ziua lor aniversara nu este deloc un prilej de bucurie. Ma distreaza faptul ca unele persoane pe care le cunosc au spus ca ziua lor este o zi deprimanta. Like, imbatranesc!

Pentru mine insa, niciodata nu a fost o zi deprimanta. Dar nici un prilej de fericire. Imi este complet indiferenta din punct de vedere spiritual. Cu ce ma afecteaza pe mine faptul ca acum cativa ani m-am nascut? Ca un sistem de masura facut de oameni (desi, dupa anumite fenomene naturale) trece prin o stare similara cu cea in care era cand vedeam si eu prima data lumina zilei?

De fapt, a noptii. Era 3.40 cand m-am nascut. Probabil de acolo vine... all this darkness I see around me.

De fapt, nu. vine de la faptu' ca acum. cand scriu, e vreo 4 dimineata.

Asa, destula aberatie pentru azi. Pe alta data, cand lumea va zice ca sunt cu un an mai batran!

No comments:

Post a Comment