Sunday, May 24, 2009

Rosu

Din auzite, am auzit ca un om care traieste intr-o camera rosie este, in general, agitat... asa cum se spune ca o camera albastra te calmeaza, etc.

Anywayz, eu am de gand sa-mi trag un tavan rosu, sa para ca curje sange pe pereti. Etc, va arata interesant cand va fi.

Dar iata, ca am si jaluzele rosii. Camera mea va fi tot mai rosie pe zi ce trece. Bun. Notat.

Eu oricum sunt in general un om mai agitat. Daca traiesc in o camera in care, cand ma trezesc, voi vedea un tavan rosu, si posibil prin jaluzelele rosii se va proiecta un soare rosu drept in ochi, inseamna ca nivelul meu de agitatie se va ridica?

Si atunci ce fel de om voi deveni?

Time shall tell. Daca-i nasol... tavanul se revopseste. Till then, may the Dark Penguin watch over your nostrils and insert small bullets in the rifts.

4 comments:

  1. sa nu te lasi pana nu vopsesti tot in rosu, pana nu-ti cumperi toate piesele de mobilier din camera pe rosu (schimbi si carcasa computerului, ce dracu, te prinzi tu), inclusiv asternuturi, pixuri, cesti de cafea, chitarile, etc.
    atunci sa vezi ce funneh o sa fie :D

    ReplyDelete
  2. We are doomed.

    ReplyDelete
  3. se spune ca o camera albastra te calmeaza
    Asta-i foarte adevarat. Am trait-o pe propria-mi piele, la altcineva acasa

    ReplyDelete
  4. pe mine rosul ma calmeaza. COMENTEEEEZI?!

    ReplyDelete