Monday, May 4, 2009

McMuie!

Sambata noaptea a fost o noapte speciala. In cetatea Brasovului s-a dat bere gratis pentru cavaleri & co.! Si cum stateam eu acolo, am inceput sa consum berile, una cate una. Probabil am fost o paguba la butoi, cine stie?

In orice caz, nu imi amintesc tot. Dar ziua urmatoare, intreband oamenii ce s-a mai intamplat in noaptea dinainte, am aflat ca am fost la McDonald's (stiam asta, imi aminteam asa o imagine:P) si am cerut un McMuie!

[pauza de râs, am ras vreo 5 minute cand am auzit si si acum cand imi trece prin cap incep iar sa rad isteric. McMuie?!? Vorba lu` Laci: "Serviti aici sau la pachet?"]

Poate ma apuca sindromul Adriana si incep sa scriu pareri de festivalul medieval de la Brasov, dar nu este momentul.

[p.s. WTF @ http://www.tigara-electronica.com.ro/ ?!? Cata inventivitate pe saracii oameni]

2 comments:

  1. cred ca mcmuia a fost cel mai amuzant lucru de astazi

    ReplyDelete
  2. =))=))
    ioi ce-as fi vrut sa fiu acolo :))

    ReplyDelete