Thursday, May 13, 2010

Archaeopterix!!

Vine! Te uiți printre găurile dintre crenjile copacilor măreți și observi aripile-i grotești. O cioară mare, care îți dă senzația că în orice moment te va lovi un Lightning Bolt (deci e bine să folosești Mana Shield).

Iote, cum crește Ardealu'. Între valuri. În beci îți arde plodu'. ???

???

?????

??

Aceste sunt semne de întrebare (da, am mai sccris o dată despre ele pe vremuri). Centralizată, zice d-l Mihu. Ceva cu fereastră distribuită. Stații de rezervare. Mi-e lene.

SOMBIES!!!!

2 comments:

  1. Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela Butnaru, scriu la bookblog.ro, poti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspunzi la 16 intrebari despre blogging. Daca te intereseaza sa participi la acest studiu, trimite-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si iti voi da toate detaliile. Participind poti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.

    ReplyDelete
  2. nu ai mai scris de mult bă!

    ReplyDelete