Thursday, September 24, 2009

Caini Scriptati // Heavy Metal Dogs

[da. Sunt doua titluri.]

Mai, meream eu azi pe strada inspre casa, si am observat... ceva care imi parea, sincer, destul de cunoscut. Latrau caini... In departare, asurzitorul sunet al javrelor din cartierul meu se reflecta... clar... spunand: "Woof! Woof! Woof! ... Woof! Woof! Woof! ... Woof! Woof! Woof! ..."...

WTF? Am observat ca tot timpul latra de 3 ori si apoi fac pauza. Inseamna ca au un script fix. Cand trigger-ul de latrare se activeaza, fac exact aceeasi actiune: "Woof. Woof. Woof." Adica latra de 3x.

Daca triggerul se activeaza intr-una, ies o gramada de siruri de 3 latraturi. E foarte scripted, ca aproape toata lumea pe care o vedem noi (desi nu o intelegem pe deplin).

Si cum ascultam sirul de latraturi scriptate, am inceput (ca orice om de-al muzicii) sa simt latraturile pe un anumit ritm. Si imi parea atat de cunoscut. Cred ca, in subconstient, am ascultat prea mult heavy metal (nu recunosteam melodii, doar ritmi - prea mult RnB => prea mult Man[elo]war... si asa, simteam acele trei latraturi... pe un ritm!!! (L-as baga in guitar pro... dar mi-e lene; mai bine il scriu aici, in pasi constanti:

Woof! (h) Woof (h) Woof (h) (snare) (h) Woof! (h) Woof (h) Woof /snare(rapid) (h) (snare) (h)...

Da, destul de simplu. H = hi-hat.

[cred ca e bun numarul de paranteze. Daca nu e bun, o sa corectez in un L.E.]

Concluzii: Da, cainii scriptati sunt foarte TRV METAL!!!

2 comments:

  1. trepidatii

    (campania commenturilor irelevante a.k.a. spam)

    ReplyDelete
  2. Awesome...:)) Si pisicile vin ca sectiunea de stringuri, banuiesc. :))

    ReplyDelete